Článek
Změny v designu auta, systémech, interiéru, ale především pod kapotou. To všechno přináší aktualizovaná verze silného britského SUV Jaguar F-Pace SVR. Nejmarkantnějším vzhledovým rozdílem jsou úzké LED světlomety vpředu nebo přední nárazník, který má působit agresivnějším dojmem.
Vylepšena byla i nejdůležitější část silného SUV, tedy motor. Automobil pohání zážehový osmiválec o objemu 5,0 litru s přeplňováním kompresorem, díky němuž dává výkon 550 koňských sil a točivý moment až 700 N.m - o dvacet více, než dosud.
S motorem spolupracuje osmistupňová automatická převodovka od firmy ZF. Auto z 0 na 100 km/h zrychlí za 4 sekundy, tedy o 0,3 s rychleji, maximálně jede až 286 km/h, tedy o 3 km/h více než dosud. Klesly nicméně normované emise CO2 - z 281 na 275 g/km.
Důležitou změnou prošla i většina komponentů, které ovlivňují ovladatelnost F-Pace SVR. Přepracovaný je elektrický posilovač řízení, úpravou prošly tlumiče a také brzdy, které mají účinnější chlazení a nové destičky. Jaguar autu dodal i aktivní pohon všech kol s několika jízdními režimy a elektronicky ovládaným zadním diferenciálem.
Jaguar F-Pace má po faceliftu, uvnitř je jako nový model
Britové už začali automobil nabízet i na českém trhu, cena startuje na 2,93 milionu korun. Za ně zákazníci mimo jiné dostanou i nový systém infotainmentu Pivi Pro nebo sportovní sedadla s vyhříváním a ventilací.