Hlavní obsah

Isuzu představilo nový D-Max, uveze víc než tunu

Novinky, Daniel Havlina, Marek Bednář

Japonská automobilka Isuzu přichází s novým terénním pick-upem D-Max. Užitková verze láká na 2,3 m dlouhou korbu a užitečnou hmotnost 1,1 tuny. Kromě toho auto dostalo samozřejmě modernější výbavu, design i nový motor.

Foto: Isuzu

Isuzu D-Max

Článek

Sedmá generace Isuzu D-Max je tady a bude útočit v Thajsku, kde je dlouhodobě lídrem v prodejích. Tato asijská země je druhým největším trhem s pick-upy na světě hned po USA. Japonská automobilka Isuzu pro svůj nový důležitý model vsadila na moderní pojetí designu a řadu dalších inovací.

Isuzu má dva speciály, opravdu drsné pick-upy

AutoMoto

Na první pohled dostal D-Max podstatně výraznější přední masku a vozidlo působí celkově robustněji. Nová je mřížka chladiče i světlomety; lepší než u předchůdce je i aerodynamicky.

Nejvíce nový design vynikne ve vrcholné verzi nazvané V-Cross, i v nižších řadách ale působí moderně.

Foto: Isuzu

Nový interiér Isuzu D-Max

Nová designová linka je znatelná i v interiéru, kde je to na poměry Isuzu velká přehlídka technologií. Ve všech výbavách má vůz adaptivní tempomat, funkci Stop & Go, monitorování mrtvého úhlu nebo osm airbagů. Vozidlo dorazí ve čtyřech výbavových stupních L, LS, LSE a již zmíněný V-Cross.

Dvě poslední jmenované varianty mají i nejnovější infotainment na sedmipalcovém, u verze V-Cross dokonce na devítipalcovém displeji. Nechybí Apple CarPlay či Android Auto a také dvouzónová automatická klimatizace.

Foto: Isuzu

Isuzu D-Max

K dispozici bude se třemi variantami kabiny – single cab, space cab a double cab. Podle toho bude velká i korba – základní single cab ji má s délkou ložné plochy 2320 mm největší. Celková délka vozu je 5305 mm. Čtyřmístné kabiny space a double mají korbu dlouhou 1805 mm a celkem jsou dlouhé 5265 mm. Šířka korby je vždy stejných 1570 mm, resp. 1120 mm mezi podběhy kol.

Užitečná hmotnost je v závislosti na verzi od 995 do 1130 kg, přívěs lze ve všech případech připojit až 3500 kg těžký, je-li brzděný.

Děsivý pohled: Čínský pick-up získal 0 hvězdiček v nárazovém testu

AutoMoto

Pod kapotou auta je zcela nový vznětový motor o objemu 1,9 litru s označením RZ4E-HI, který produkuje výkon 163 koní a točivý moment 360 Nm. Podle Isuzu je agregát tišší a generuje pro D-Max optimální výkon. Motor je vybavený i novým elektricky řízeným turbodmychadlem VGS a spolupracuje se šestistupňovou manuální nebo automatickou převodovkou.

Foto: Isuzu

Isuzu D-Max

V německém katalogu se dozvídáme také spotřebu paliva v cyklu WLTP. Má to být 8,1-8,4 litru pro verze s manuální převodovkou a 9-9,2 l/100 km pro verze s automatem. Nejvyšší rychlost všech variant je 180 km/h.

Související články

Výběr článků

Načítám