Článek
Je obvyklé, že outdoorové varianty - ať už jde o Volvo nebo Škodu - se dodávají výhradně v karosářském provedení kombi, a Country Tourer pochopitelně není výjimkou. Toto provedení vychází ze standardní insignie, přidává ale kromě bohatého oplastování také 20 mm světlé výšky.
Standardem je pak pohon všech čtyř kol od firmy GKN s vektorováním točivého momentu. Zatím není zřejmé, se kterými motorizacemi bude možné Insignii Country Tourer pořídit. Dozvíme se to ale nejpozději v červnu, kdy bude spuštěn systém předobjednávek.
První zákazníci se dočkají letos na podzim, světovou výstavní premiéru bude mít popisovaný model v září na frankfurtském autosalonu.
Stejný model se bude prodávat i pod dalšími značkami koncernu GM. Konkrétně v USA jako Buick Regal TourX a v Austrálii jako Holden Commodore Tourer.