Článek
Design obřího SUV vychází z konceptu z letošního roku. Dominantní je obří, výrazně hranatá přední maska. Ostatně celý automobil není zakulacený a jde tak proti proudu současného vnějšího designu. Má to výhodu ve vnitřním prostoru, který je pak logicky větší. Základem jsou dvacetipalcová kola, na přání se dodávají i „dvaadvacítky”.
Uvnitř již není sedmipalcový displej multimediálního systému, nýbrž o palec větší. Interiér je bohatě čalouněn světlou kůží, která dává zapomenout, že jde de facto o vyšňořený Nissan.

Infiniti QX80 (2017)

Infiniti QX80 (2017)
Jediná motorizace - velký osmiválec
V nabídce je jediná motorizace, tou je atmosféricky plněný benzínový osmiválec o zdvihovém objemu 5,6 litru. Největší výkon má hodnotu 400 k (298 kW) při 5800 otáčkách, točivý moment vrcholí hodnotou 560 newtonmetrů. Zrychlit na 100 km/h zvládne toto SUV za 7,5 sekundy, nejvyšší rychlost činí 210 km/h.
Současné, v Japonsku vyráběné Infiniti QX80 je pro sedm až osm cestujících. V USA stojí od 75 tisíc dolarů (tedy zhruba 1,6 miliónu korun). Japonské Infiniti se již do České republiky nedováží, popisovaný model se v Evropě vůbec nebude prodávat.