Článek
Tedy ono to není až tak úplně přesné. Je to vlastně SUV nebo třeba crossover (kdo ví, kde je dnes hranice). Každopádně jde o hatchback na trochu vyšším podvozku. Infiniti do tohoto konceptu šlo záměrně. Chce uzmout zákazníky jak třeba modelu Mercedes-Benz A, tak přetáhnout lidi od Volkswagenu, kteří by šli do nějakého lépe vybavenějšího VW Golfu. A samozřejmě nesmíme zapomenout na ty, kteří by si vybírali kdekoliv jakékoliv SUV.
Automobil má cílit na prémiový segment, kde se nenosí nějaké polovičaté řešení. Takže zadní náprava není žádná vlečená příčka, ale pořádný víceprvkový závěs. V interiéru je ticho jak v hrobě, protože kabina má být perfektně utlumena a co nepohltí vycpávky, to zruší aktivní potlačování hluku.
Motorů bude v nabídce celkem dost. Na Infiniti až překvapivě hodně – bude jich pět. Základem jsou dva benzínové čtyřválce o objemu 1,6 l s výkony 90 a 115 kW. Nad nimi je benzínový dvoulitr s výkonem 155 kW. Fanoušci nafťáků dostanou k dobru čtyřválce 1.5 a 2.2 s výkony 80 a 125 kW.
Převodovky jsou tu v nabídce dvě – klasický šestistupňový manuál a dvouspojkový sedmistupňový automat.