Článek
Úpravce automobilů Dream Custom India se snažil replikovat tradiční verzi Mustangu z roku 1969, což by nebylo nic překvapivého, kdyby mechanici jako základ nepoužili Hyundai Accent z roku 2009.
Ford se chlubí rekordní spotřebou elektrického mustangu, ovšem na konkrétní trase
Podle pohledu z interiéru a exteriéru se může sice zdát, že se skutečně jedná a legendární Ford, nicméně například středová konzole v kabině napoví, že se jedná o verzi Hyundai Accent LC, což zkrátka úpravce nebyl schopen zakrýt.
Jinak je ovšem Ford lomeno Hyundai zajímavým autíčkem pro nadšence, kteří jistě ocení třeba poměrně věrohodně napodobenou zadní část Mustangu či dobře trefený charakteristický tvar přední kapoty nebo světlometů.
Ford představuje svůj nejmenší pick-up Maverick
Záhadou stále zůstává, jaký motor ukrývá Mustang pod kapotou. Dá se ovšem očekávat, že se bude jednat o čtyřválec z accentu. Úpravce si za práci účtuje 230 tisíc korun s tím, že stavba zabere čtyři měsíce.