Článek
Podobu obou modelů vytvořila hned tři designérská studia: indické v Puné, italské v Turíně a britské v Coventry. Výsledek působí moderně, škoda jen malých patnáctipalcových kol, která se v pontonu jinak vcelku masivní karoserie utápějí. Přední maska vzdáleně připomíná ibizu, snaha je ale očividná.
Pro zest nachystala Tata vznětový i zážehový motor, pro bolt bude k dispozici pouze benzínový agregát. Zážehový motor reprezentuje turbodmychadlem přeplňovaná dvanáctistovka s přímým vstřikem paliva. Točivý moment by měl dosahovat ne nezajímavých 200 Nm, hodnota samotného výkonu je ale vcelku skromná – 90 koní. Na malé auto by to ale mělo bohatě stačit.
Dva typy převodovek
Převodovka je manuální a má pět rychlostních stupňů, v nabídce bude i robotizovaná převodovka. Interiér se nese v překvapivě elegantním duchu (obzvláště ve dvoubarevném provedení), nechybějí luxusní prvky typu dotyková obrazovka, navigace nebo hlasové ovládání. V bezpečnostní výbavě nebude chybět ABS. Automobilka neuvedla, zda budou v obou modelech airbagy.
Cena zatím nebyla oznámena. Oba nové modely se nejprve začnou prodávat v Indii, patrně ale až ve druhé polovině letošního roku. Velmi pravděpodobný je prodej v okolních státech, naopak jako vysoce nepravděpodobný se jeví dovoz obou popisovaných modelů na evropské trhy.