Článek
Podnik uvedl, že prodejem závodu utrpí ztrátu 287 miliard wonů (4,9 miliardy Kč). V současné době se podle firmy konají jednání s ruskou společností Art-Finance o dokončení transakce, jejíž součástí by měla být možnost odkupu. Společnost bude v Rusku i nadále poskytovat servis majitelům svých vozů.
Hyundai následuje některé další velké automobilky, z nichž většina prodala svá aktiva v Rusku za symbolický poplatek a do transakce zahrnula opci na odkup aktiv, která by jí jednoho dne umožnila návrat. Stejné společnosti Art-Finance, za kterou stojí prodejce aut Avilon, prodal v květnu podíly ve svých ruských aktivitách i Volkswagen.
Místo na ruském automobilovém trhu zaujímají po odchodu západních automobilek i kvůli stagnaci domácí ruské produkce čínští výrobci. Podle údajů, na které se v polovině prosince odvolávala agentura Reuters, stojí čínské automobilky nyní za 50 procenty prodaných aut v Rusku.