Článek
Hyundai svůj model pojmenoval Elantra Hybrid LPI (na korejském trhu s názvem Avante Hybrid LPI). Základem je LPG motor, doplněný elektromotorem a lithium-iontovými bateriemi. Šestnáctistovka nabídne výkon 84 kW/114 k v kombinaci s elektromotorem o výkonu 15 kW a plynulou samočinnou převodovkou CVT. Hybridní soustava modelu Elantra Hybrid LPI dosahuje celkového výkonu 98 kW/134 k. Vůz dokáže zrychlit z nuly na 100 km/h za 11,7 s.
Elantra Hybrid LPI průměrně spotřebuje 5,6 l paliva na 100 km, při hodnotě emisí CO2 99 g/km. Nejde o výjimečné hodnoty, těchto výsledků dosahují bez problémů i konkurenti.
Na přístrojové desce se u dražších verzí výbav zobrazuje symbol stromu. Symbol stromu svítí při hospodárném stylu jízdy a zhasne při náhlé prudké akceleraci nebo brzdění. Pokud řidič dodržuje pravidla ekologické jízdy, vyraší na stromu malé zelené lístky. Zbytečnost, ale ekologické fanatiky za volantem určitě potěší.
Elantra Hybrid LPI se dodává ve třech stupních výbavy za ceny od 20,5 miliónu wonů (295 200 Kč) u základního modelu HDe-I až do 23,2 miliónu wonů (334 080 Kč) u modelu HDE-III. Zatím se prodává pouze na jihokorejském trhu, ale jeho příchod do Evropy nebude trvat dlouho.