Článek
Hyundai považuje originální koncept kupé z roku 1974 za významný automobil v historii značky a jejího designu. Jeho futuristické tvary se nepochybně hodí i do současného designového jazyka, stačí se podívat na Ioniq 5 nebo starii. Z původního konceptu si navíc bere inspiraci i moderní studie N Vision 74.
„Navzdory nepříznivým podmínkám, které panovaly v průmyslu v 70. letech minulého století, vložil můj praotec a zakládající prezident společnosti Hyundai Ju-young Chung své srdce a duši do rekonstrukce korejské ekonomiky a zvyšování životní úrovně lidí po ničivé korejské válce,“ uvedl Euisun Chung, výkonný předseda Hyundai Motor Group.
Exteriér studie ve stylu „origami“ se vyznačuje ladnými geometrickými liniemi, elegantní křivkou střechy, čistými povrchy bez ozdob, dynamickými proporcemi a jedinečně tvarovanými střešními B sloupky.
Vnější vzhled umocňují extrémně stylizované grafické povrchové úpravy včetně lakování nárazníků v barvě karoserie.
Klínovitý tvar přídě a kruhové světlomety byly v roce 1974 významnou odlišností. Záď má štíhlé výklopné víko, které poskytuje přístup k zadní části interiéru.
Minimalistický interiér s ikonickou citlivostí zdůrazňuje skořepinovou konstrukci a „plovoucí architekturu“ orientovanou na řidiče. Jednoramenný volant a anatomická sedadla s dvoubarevným čalouněním a tenkými liniemi zvýrazňují futuristickou estetiku 70. let minulého století.