Článek
Bayon byl v roce 2021 uveden jako kompaktní crossover navržený specificky pro evropský trh. V polovině životního cyklu modelu je na řadě facelift, který se však zaměřuje především na decentní vizuální změny.
Přední světelná lišta LED s funkcí denního svícení byla do přídě začleněna podobně, jako třeba u modelu Kona. Pozměněn byl rovněž přední nárazník spolu s mřížkou masky chladiče.
Nově navržen byl rovněž zadní nárazník. Do nabídky byla přidána 16 a 17palcová kola s novým designem.
Zákazníci mají na výběr devět barev karoserie, z nichž čtyři odstíny jsou nové: perleťové Lumen Gray, Meta Blue a Vibrant Blue, případně metalická Lucid Lime. V kombinaci s několika barvami karoserie je volitelně k dispozici také dvoubarevné lakování se střechou v odstínu Phantom Black.
Uvnitř mohou být nově žárovky na přání nahrazeny technologií LED, která zlepšuje osvětlení interiéru, a to ve stropních svítilnách LED, bodových svítilnách LED a svítilnách LED ve slunečních clonách. Dalším volitelným prvkem výbavy je vícebarevné ambientní osvětlení interiéru vpředu.
Standardem je nyní 4,2palcový displej na panelu sdružených přístrojů a 10,25palcové displeje pro audiovizuální a navigační funkce. Inovovaný bayon nabízí i nadále prvky výbavy a funkce předchozí verze, například volitelný 10,25“ konfigurovatelný displej digitálního panelu sdružených přístrojů, systémy Apple CarPlay a Android Auto, bezdrátovou nabíječku a nejaktuálnější verzi telematického systému Bluelink.
Hyundai se zatím nezmiňuje o cenách ani změnách v technice. Bayon pravděpodobně i nadále nabídne atmosféricky plněnou dvanáctistovku či litrový přeplňovaný tříválec včetně mildhybridní varianty.