Článek
Hyundai i30 N - první sportovní auto korejské značky - je poháněn přeplňovaným motorem o objemu dva litry, který je k dispozici ve dvou výkonových stupních: standardní verze má 250 koní (184 kW), zatímco paket Performance zvyšuje nejvyšší výkon motoru na 275 k (202 kW). A stejnou techniku podle naší spekulace dostane i Fastback N.
Obě verze mají stejný největší točivý moment – 353 Nm při 1450–4000 otáčkách, respektive 1450–4700 otáčkách u výkonnější verze. I slabší varianta se rozjede na 250 km/h, zrychlení 0–100 km/h je otázkou 6,4 sekundy, respektive 6,1 s. Podobných čísel by mohl dosahovat i druhý „enkový” model Hyundai.
Automobilka uvedla, že i30 Fastback N nyní testuje, kompletně se vůz odhalí někdy v druhé polovině roku. Než se tak stane, můžete si přečíst náš test i30 N - auto je to vynikající, plně srovnatelné třeba s Golfem GTI nebo Focusem ST(a v mnohém lepší). [celá zpráva]