Článek
Je pravda, že tak avantgardní vzhled, jako má třeba model Kona, tady nenajdeme. Ostatně v téhle kategorii zákazníci nejsou až takoví hipsteři. Přesto je změna proti minulé generaci markantní.
Přední maska opět rozděluje světlomety na horní a dolní část. Ovšem tady už ty vrchní nejsou příliš malé a dobře se k autu hodí. Chromovaný pás přes celou masku pak vytváří skutečně jedinečný charakter, díky kterému si auto s ničím jiným nespletete. To je velká výhoda značky Hyundai proti vozům z koncernu Volkswagen.
Čtvrtá generace Santa Fe měří na délku 4770 mm a je široká 1890 mm. Výška ani hodnota rozvoru náprav zatím zveřejněny nebyly, ve srovnání se současným modelem novinka mírně narostla. Na délku o 70 milimetrů, je rovněž o 10 mm širší. Současný rozvor by tak logicky mohl vzrůst z 2700 na 2770 milimetrů. V rámci svých rozměrů, stejně jako možností vybavení vozu sedmi místy, tohle bude přímý konkurent Škody Kodiaq.
Santa Fe bude vybaveno bezpečnostním balíčkem SmartSence. Ten zahrnuje samočinné brzdění s detekcí chodců, sledování mrtvého úhlu, udržování v jízdním pruhu, adaptivní tempomat se samočinným rozjetím v koloně nebo varování před kolizí. Novinkou je zatím nepříliš rozšířený systém zabraňující srážce při couvání, který využívá automatického brzdění.
Může se vám hodit na Garáž.cz