Článek
„Byli jsme v naší evropské operaci tak úspěšní, že se můžeme vyvíjet i samostatně,“ řekl. Tento krok má v konečném důsledku znamenat více modelů na míru pouze pro Evropu, ale také větší odpovědnost pro tým, který vede vývoj některých globálních modelů, jako jsou modely pod značkou Hyundai N.
Jen v loňském roce měl Johnsonův kolektiv na starosti 30 projektů, včetně Kony N, i20 N a Elantry N, z nichž poslední byl vyvinut v Evropě, ale je určen pro USA.
Test Hyundai i20 N: Zaručený recept na zábavu
Hlavním testovacím zařízením je aktuálně bývalá testovací dráha Opelu v německém Dudenhofenu. Skupina také plánuje zdvojnásobit velikost svého areálu na Nürburgringu, potvrdil Johnson. „Ring se používá pro rozsáhlé testování odolnosti, přičemž každé vozidlo ujede na okruhu šestnáct tisíc kilometrů,” uvedl.
Pokud jde o nové modely pro Evropu, teprve v loňském roce uvedl Genesis na trh svůj G70 Shooting Brake, vůz vytvořený speciálně pro evropský trh. Tato prémiová značka si podle informací Novinek v budoucnu má najít cestu i do Česka.