Článek
Vůz, který se navzdory své hmotnosti a velikosti chová jako klasický hot hatch, měl dostat řadu vylepšení, která ještě usnadní jízdu bokem.
Z dosud zveřejněných ukázek ovšem vidíme také upravenou karoserii s novým předním splitterem, výrazným zadním křídlem a nástavci prahů.
Bíle lakovanou karoserii zdobí některé části v černé barvě, včetně lemů kol, nástavců prahů a nového křídla. Brzdové třmeny, různé linky či označení DK na zadních sloupcích a pátých dveřích zdobí zelená barva.
Automobilka láká na premiéru, která se uskuteční během tokijského autosalonu již 10. ledna, také krátkým spotem, ve kterém se objeví i Tsuchiya. Ten se přitom s vozem svezl na okruhu již v roce 2023 a nešetřil slovy chvály. Jeho spolupráce s automobilkou by ovšem s ohledem na jeho bohaté zkušenosti mohla přinést zajímavá vylepšení.
Model Ioniq 5 N přitom již nyní nabízí elektrický výkon 650 koní a možnost snadného driftování díky chytré elektronice, která umožňuje rozdělování točivého výkonu mezi nápravami. K dispozici je navíc i systém simulovaného řazení či zvuk simulující spalovací motor. Ioniq 5 N si tak rychle a právem vybudoval postavení jednoho z nejzábavnějších elektromobilů na trhu.
Za volantem Hyundaie Ioniq 5 N: Elektrický rošťák vyvolal velké nadšení i malé rozpaky
![](http://d15-a.sdn.cz/d_15/c_img_gT_y/QZEBF/hyundai-ioniq-5-n-hyundai-ioniq-5-n-ioniq-elektromobil-sportovni-auta-hot-hatch.jpeg?fl=cro,0,53,1024,576%7Cres,160,,1%7Cjpg,80,,1)
Hyundai Ioniq 5 N dostal ještě sofistikovanější driftovací režim
![](http://d15-a.sdn.cz/d_15/c_img_QM_BC/6XfNt/hyundai-ioniq-5-n-pikes-peak-hyundai-ioniq-5-n-elektromobil.jpeg?fl=cro,0,213,4096,2304%7Cres,160,,1%7Cjpg,80,,1)