Článek
Vůz, který se navzdory své hmotnosti a velikosti chová jako klasický hot hatch, měl dostat řadu vylepšení, která ještě usnadní jízdu bokem.
Z dosud zveřejněných ukázek ovšem vidíme také upravenou karoserii s novým předním splitterem, výrazným zadním křídlem a nástavci prahů.
Bíle lakovanou karoserii zdobí některé části v černé barvě, včetně lemů kol, nástavců prahů a nového křídla. Brzdové třmeny, různé linky či označení DK na zadních sloupcích a pátých dveřích zdobí zelená barva.
Automobilka láká na premiéru, která se uskuteční během tokijského autosalonu již 10. ledna, také krátkým spotem, ve kterém se objeví i Tsuchiya. Ten se přitom s vozem svezl na okruhu již v roce 2023 a nešetřil slovy chvály. Jeho spolupráce s automobilkou by ovšem s ohledem na jeho bohaté zkušenosti mohla přinést zajímavá vylepšení.
Model Ioniq 5 N přitom již nyní nabízí elektrický výkon 650 koní a možnost snadného driftování díky chytré elektronice, která umožňuje rozdělování točivého výkonu mezi nápravami. K dispozici je navíc i systém simulovaného řazení či zvuk simulující spalovací motor. Ioniq 5 N si tak rychle a právem vybudoval postavení jednoho z nejzábavnějších elektromobilů na trhu.