Článek
Hyundai i30 N je poháněn přeplňovaným motorem o objemu dva litry, který je k dispozici ve dvou výkonových stupních: standardní verze má 250 koní (184 kW), zatímco paket Performance zvyšuje nejvyšší výkon motoru na 275 k (202 kW).
Obě verze mají stejný největší točivý moment – 353 Nm při 1450–4000 otáčkách, respektive 1450–4700 otáčkách u výkonnější verze. I slabší varianta se rozjede na 250 km/h, zrychlení 0–100 km/h je otázkou 6,4 sekundy, respektive 6,1 s. Převodovka je výhradně manuální a má šest rychlostních stupňů.
Podívejte se na video, kde testovaná i30 N skvěle zrychluje i nad 200 km/h, a to byl pod koly rozbředlý sníh. Dvousetkilometrovou hranici ostrý korejský hatchback pokoří za rovných 26 sekund.
Klasický redakční test připravujeme.