Článek
Hyundai i20 s sebou i ve variantě N Line v rámci modernizace veze pozměněný vzhled karoserie. Od standardní verze se opět liší nárazníky, maskou chladiče, prahy nebo výfukovou koncovkou. To vše, aby zaujala sportovní postoj.
Na výběr je z devíti barev karoserie včetně čtyř nových odstínů: perleťově šedé Lumen, modré Meta či Vibrant a metalické Lucid Lime.
Uvnitř se ve srovnání s verzí N Line před faceliftem nic podstatného nemění. N Line se od standardu opět liší několika detaily, například ovládacími a ozdobnými prvky v červené barvě nebo s kovovou povrchovou úpravou.
Volant je pro N Line obšitý perforovanou kůží s kontrastním červeným prošíváním, speciálně navržená je také hlavice řadicí páky s povrchem obšitým kůží ve spojení s červenými ozdobnými prvky. Sedadla slibují lepší podporu trupu a stehen.
Digitální výbava včetně displejů o úhlopříčce až 10,25 palce a propojení s chytrými telefony ve voze zůstává i po faceliftu.
Po modernizaci může pod kapotou být 48V mild-hybridní pohon v kombinaci s motorem 1.0 T-GDi nabízeným ve verzích o výkonu 100 nebo 120 koňských sil. Alternativou je čtyřválcová dvanáctistovka.
Tříválec lze párovat se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou nebo šestistupňovou inteligentní mechanickou převodovkou iMT, která může po uvolnění pedálu plynu odpojit spalovací motor od převodovky.
Zatím není jasné, zda bude pro verzi N Line k dispozici celá motorová nabídka, lze očekávat, že se bude týkat jen výkonnějších motorizací. Později by měl dorazit i sportovní derivát i20 N po podobném faceliftu.
Výroba i20 ve verzi N Line bude zahájena v dubnu, čeští zákazníci budou moci vozy objednávat během prvního kvartálu tohoto roku za dosud nezveřejněné ceny.