Článek
Vlajková loď automobilky přišla ve své aktuální generaci před rokem. Tento sedan nabízí slušný komfort s cenou mírně přesahující jeden milión korun. Grandeur je proti předchůdci o 20 milimetrů delší a širší a o 70 mm vyšší. Vůz má také větší rozvor kol o 30 milimetrů (2780 mm), takže uvnitř je více místa než dřív.
Ve srovnání se zážehovou verzí, vybavenou vidlicovým šestiválcem o zdvihovém objemu 3,3 litru, nabízí diesel především úspornější provoz. Jedná se o řadový šestnáctiventilový čtyřválec s hliníkovou hlavou, který při objemu 2,2 litru dává výkon 114 kW při 4000 ot./min a především 343 N.m v širokém spektru otáček 1800 až 2500 ot./min. V kombinovaném cyklu by spotřeba tohoto 4895 mm dlouhého, 1865 mm širokého a 1490 mm vysokého sedanu neměla překročit osmilitrovou hranici spotřeby nafty.
Zajímavou nabídku má Hyundai v rámci záruky. Ta je poskytovaná na tři roky, a to bez omezení počtu najetých kilometrů. Dieselový motor 2,2 CRDi VGT je u Grandeuru spojen výhradně s pětistupňovou automatickou převodovkou. Cena dieselového modelu je 989 900 Kč vč. DPH.