Hlavní obsah

Hyundai chce zvyšovat podíl na evropském trhu

Düsseldorf

Největší jihokorejská automobilka Hyundai hodlá do roku 2015 zvýšit svůj podíl na evropském trhu na pět procent ze současných tří procent. Uvedl to zástupce šéfa evropských aktivit Hyundai Allan Rushforth v rozhovoru pro německý podnikatelský list Handelsblatt. V příštím roce počítá automobilka s nárůstem podílu na 3,5 procenta.

Foto: Martin Žemlička, Novinky

Hyundai Veloster 1,6 GDI

Článek

Rushforth dále uvedl, že firma nyní hodlá pracovat na dalším zlepšování své pověsti na evropském trhu. Hyundai tvoří společně se sesterskou firmou Kia pátého největšího výrobce automobilů na světě. V letošním roce by tato skupina podle agentury DPA měla díky prodeji více než šesti miliónů vozů postoupit na čtvrtou příčku.

Automobilky Hyundai a Kia byly dříve považovány za výrobce levných vozů s nezajímavým designem. Firmy však v posledních letech zapracovaly na svých problémech s designem i kvalitou, a začaly tak dosahovat vynikajících výsledků v prodeji.

Hyundai v listopadu 2008 oficiálně zahájil sériovou produkci osobních aut v Nošovicích na Frýdecko-Místecku. Kia spustila v prosinci 2007 sériovou výrobu osobních vozů u slovenské Žiliny.

Související témata:

Výběr článků

Načítám