Článek
GTS s dosud prodávaným kupé sdílí stejné základy a pohon. Spider je vybaven skládací pevnou střechou, kterou lze otevřít nebo zavřít za 14 sekund při rychlosti až 45 km/h.
Střecha se na pokyn tlačítkem rozdělí na dvě části a zamíří pod kryt motoru, zatímco výškově nastavitelná skleněná zástěna za dvěma sedadly optimalizuje obtékání vzduchu. Zmíněné prvky a výztuhy přidávají 70 kilogramů oproti 1 470 kg suché hmotnosti GTB.
S novým 296 GTB se Ferrari vrací k šestiválcům
Další údaje tím však příliš netrpí. Ferrari uvádí stejných 25 km elektrického dojezdu v režimu EV a ačkoli zrychlení spideru z 0 na 200 km/h za 7,6 sekund je čas o 0,3 sekundy delší, GTS i GTB zrychlí na 100 km/h za stejné 2,9 sekundy.
Třílitrový, dvakrát přeplňovaný šestiválec točí až 8500 ot./min. a dosahuje výkonu 663 koní, k čemuž se přidává 165 k z elektromotoru. Systémových 830 koní míří pouze zadní kola.
Ferrari ukázalo příď nového SUV
Ferrari nabízí GTS se stejným ostřejším paketem Assetto Fiorano, který je k dispozici kupé kupé. Ve fotogalerii jej reprezentuje vůz v červené.
Paket zaměřený na řidiče přináší větší využití uhlíkových vláken, lehké dveřní panely, které snižují hmotnost o 8 kg a aerodynamická křidélka na předním nárazníku, která zvyšují přítlak o 10 kg. GTS vybavený tímto paketem tak vyvine 360 kg přítlaku při 240 km/h.
Ceny Ferrari zatím neoznámilo.