Hlavní obsah

Hybridních 830 koní s nebem nad hlavou aneb Ferrari 296 odložilo střechu

Maranellský supersport s motorem uprostřed se ukazuje v otevřené variantě 296 GTS. Vychází ze dříve uvedeného kupé 296 GTB.

Foto: Ferrari

Ferrari 296 GTS

Článek

GTS s dosud prodávaným kupé sdílí stejné základy a pohon. Spider je vybaven skládací pevnou střechou, kterou lze otevřít nebo zavřít za 14 sekund při rychlosti až 45 km/h.

Střecha se na pokyn tlačítkem rozdělí na dvě části a zamíří pod kryt motoru, zatímco výškově nastavitelná skleněná zástěna za dvěma sedadly optimalizuje obtékání vzduchu. Zmíněné prvky a výztuhy přidávají 70 kilogramů oproti 1 470 kg suché hmotnosti GTB.

S novým 296 GTB se Ferrari vrací k šestiválcům

AutoMoto

Další údaje tím však příliš netrpí. Ferrari uvádí stejných 25 km elektrického dojezdu v režimu EV a ačkoli zrychlení spideru z 0 na 200 km/h za 7,6 sekund je čas o 0,3 sekundy delší, GTS i GTB zrychlí na 100 km/h za stejné 2,9 sekundy.

Třílitrový, dvakrát přeplňovaný šestiválec točí až 8500 ot./min. a dosahuje výkonu 663 koní, k čemuž se přidává 165 k z elektromotoru. Systémových 830 koní míří pouze zadní kola.

Ferrari ukázalo příď nového SUV

AutoMoto

Ferrari nabízí GTS se stejným ostřejším paketem Assetto Fiorano, který je k dispozici kupé kupé. Ve fotogalerii jej reprezentuje vůz v červené.

Paket zaměřený na řidiče přináší větší využití uhlíkových vláken, lehké dveřní panely, které snižují hmotnost o 8 kg a aerodynamická křidélka na předním nárazníku, která zvyšují přítlak o 10 kg. GTS vybavený tímto paketem tak vyvine 360 kg přítlaku při 240 km/h.

Ceny Ferrari zatím neoznámilo.

Související témata:

Výběr článků

Načítám