Článek
Panameru S Hybrid pohání - stejně jako Cayenne S Hybrid - kompresorem přeplňovaný zážehový šestiválec a elektromotor. Oba motory jsou schopné pohánět vůz samostatně; odpojení má na starost elektronicky řízená spojka. Nechybí ani nikl-metal-hydridní (NiMh) baterie pro uchování elektřiny.
Spalovací motor má výkon 333 koní (245 kW), elektromotor nabídne výkon 47 k (34 kW). Elektromotor při zpomalování rekuperuje energii a zastává i funkci startéru. Panamera S Hybrid je vybavena osmistupňovou samočinnou převodovkou Tiptronic S. Nejvyšší rychlost činí 270 km/h, zrychlení 0-100 km/h je otázkou rovných šesti vteřin.
Spotřeba paliva činí 6,8 l / 100 km ovšem pouze se speciálními pneumatikami Michelin se sníženým valivým odporem. Se standardními pneumatikami se spotřeba zvýší na 7,1 l, což je ale na tak velké a výkonné auto stále výborná hodnota. Otázkou je, zda dosažení těchto hodnot bude v praxi reálných.
V Česku bude hybridní Panamera v prodeji od června za částku 2 663 000 korun.