Článek
Huracán číslo 20 000, určený pro majitele v Monaku, je model STO lakovaný v barvě Grigio Acheso Matt a je stejně jako všechny huracány poháněn atmosférickým desetiválcem. Ve verzi STO o výkonu 470 kilowattů, 640 koní.
V průběhu let se model dočkal mnoha edicí a několika modernizací. Díky chytré aerodynamice se italskému superautu v hávu Performante podařilo zajet rekord okruhu na Nürburgringu.
Lamborghini Huracán může být ještě drsnější, verze STO se inspiruje na okruzích
„Při jeho odhalení jsme řekli, že s huracánem píše Lamborghini další kapitolu své velké historie,“ říká předseda představenstva a generální ředitel Stephan Winkelmann. „Huracán od svého uvedení na trh přinesl evoluci designu, technologického know-how, jízdních dobrodružství a nejen prodejních rekordů.“
Největším trhem pro huracán je USA, kde skončila třetina všech vyrobených modelů, za nimi následovala Velká Británie a Čína.
Pouze 29 procent všech kupujících se rozhodlo pro otevřenou verzi Spyder, drtivá většina tak místo toho volí uzavřené kupé. Působivých 60 procent všech vozů bylo přizpůsobeno na míru prostřednictvím služeb Lamborghini Ad Personam.
Lamborghini představuje Huracán Tecnica, má být nejlepší kombinací dvou světů
Nejnovějším přírůstkem do rodiny Huracán je nedávno odhalená verze Tecnica. Model s pohonem zadních kol se snaží být dokonalým vozidlem pro okruh i silnici a sdílí svůj motor s verzí STO, což znamená, že dokáže zrychlit na 100 km/h za 3,2 sekundy.
Do automobilového důchodu se ještě huracán nechystá, Lamborghini plánuje letos odhalit další variantu, která bude pravděpodobně zaměřena na jízdu mimo zpevněné silnice.