Článek
Pro instalaci vidlicového osmiválce o objemu 5,4 l nebylo třeba dělat velké úpravy. Místa je i v nejmenším typu tolik, že se tam v pohodě vejde. Proti současnému řadovému pětiválci Vortec však asi přece jen něco víc místa zabere. Výkon motoru je 224 kW a točivý moment vrcholí hodnotou 438 N.m. Při ohromném výkonu bude zajímavé sledovat, jak dopadne automobil. Přece jen to není žádný sporťák a ohromné balónové pneumatiky vůz asi při vysokých rychlostech zrovna nepodrží.
Nemůžeme se tedy divit, že do vozu byl navíc nasazen stabilizační a protiprokluzový systém, dvoufázové airbagy či čidla tlaku v pneumatikách. Vzhled vozu se nijak nezměnil, snad pouze spodní díl předního nárazníku bude mít stříbrný lak.
Větší sourozenec H2 také prošel modernizací, která je ovšem o něco vetší. Nový osmiválec 6,2 l pochází z Cadillacu Escallade. Jeho výkon 289 kW je jistě hodný obdivu, ale stejně jako u H2 máme obavy o zdraví posádky, pokud se bude snažit využít veškeré jeho přednosti. Interiér také prošel zásadní změnou. Přístrojová deska je zcela nová. Ostré hrany a nevzhledné kusy plastů zmizely a nahradila je zaoblená klasika.
Hummer H2 pro modelový rok 2008 (Foto Hummer. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.)
A ještě jedna zpráva. Hummer se konečně odhodlal k vstupu na britský trh a konečně připravil vozy s pravostranným řízením.