Článek
U General Motors, pod kterou značka Hummer spadá, je v posledních letech velice rušno. Zprávy o trojce začaly na veřejnost prosakovat prakticky od počátku minulého roku. GM na druhé čtvrtletí 2004 přitom připravuje start SUT H2, kterou v podobě studie představili na newyorském autosalónu 2001 Arnold Schwarzenegger a bývalý starosta města Rudy Giuliani. Podle finančního šéfa GM Johna Devinea se v designerském centru již rodí studie H4.
Studie H3T je podle představitelů automobilky vizí, jak budou příští modely z řady Hummer vypadat. I přes uhlazenější podobu (oproti upravené vojenské verzi H1) si však trojka uchovává nezaměnitelné rysy. Kola v rozích karosérie, 34 palcová kola a 11,5 palce světlé výšky umožňuje H3T zdolat přední nájezdový úhel 50 stupňů a zadní 51 stupňů.
Při vývoji pneumatik a interiéru spolupracovali designéři GM s kolegy od Nike. Studii pohání přeplňovaný pětiválec o obsahu 3,5 l, který ze sebe dostane výkon 260 kW při 6000 otáčkách za minutu. V případě maximálního točivého momentu automobilka uvádí 474 Nm při 3600 otáčkách. O převod rychlostí se stará čtyřstupňový automat Hydra-Matic 4L65-E.