Článek
Od pohledu poznáte Club Racer díky novým dílům na karoserii - přednímu nárazníku s aerodynamickými křídly po stranách, zadnímu nárazníku s dvojicí extra velkých koncovek výfuku a především masivnímu přítlačnému křídlu. Bez zajímavosti také nezůstanou velké kapotované oblouky za hlavami cestujících či nasazovací střecha z uhlíkového kompozitu.
:. Honda S2000 Club Racer (Foto Honda. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.)
Vůz má také mnoho odlehčení - úspora činí až 40 kg a srazila pohotovostní hmotnost na 1280 kg. I to pak přispělo k ideálnímu rozdělení hmotnosti na nápravy v ideálním poměru 50:50. I přes snahu snížit co nejvíc hmotnost karoserie, dodali konstruktéři do podvozku výztuhy, které zvyšují torzní tuhost vozu.
Tento roadster bude nabízen se sportovnějším podvozkem snižující světlou výšku vozu a s tvrdšími tlumiči s možností nastavení. Přenos výkonu na kola bude mít na starost závodní diferenciál s omezeným prokluzem.
Jistě se ptáte, co se stalo za zázraky s motorem? Jedná se o klasický "honďácký" čtyřválec, ale s objemem válců 2,2 l. Výkon šplhá na hranici 174 kW při 7800 ot./min a točivý moment 219 N.m je v tomto vysokootáčkovém agregátu s variabilním časováním ventilů posazen do hodnoty 6800 ot./min! Všechno má řidič pod kontrolou díky novému přímějšímu řízení a šestistupňové manuální převodovce.
Pro zájemce o větší fotografie použitelné jako pozadí na plochu monitoru přidáváme dva snímky o rozlišení 1024x768 px. Pokud na obrázek poklikáte a rozbalíte do původní velikosti, již není problém prostřednictvím rozbalovacího menu v pravém tlačítku myši obrázek stáhnout do počítače.