Článek
Jak ukazují Američané Kyler a Hayden Manningovi, řešení je relativně jednoduché. Potřebujete svářečku, ocelový plát, trubku a trochu vynalézavosti. A taky schopnost potlačit pud sebezáchovy, starost o životnost auta a zdravý rozum.
Je to přesně tak, jak to vypadá - Kyler a Hayden vyrobili nástavce na náboje kol, které by se daly nazvat rozšiřovacími podložkami, kdyby ovšem nebyly dlouhé 30 centimetrů. Na ně namontovali kola z tohoto pick-upu Ram 3500 o průměru 24 palců.
Zobrazit příspěvek na InstagramuPříspěvek sdílený Kyler Manning (@bug_bmx), Lis 18, 2018 v 5:11 PST
Zcela pochopitelné jsou jejich obavy z toho, jestli nástavce udrží váhu auta, byť vůz neváží 7-8 tisíc liber (cca 3,2-3,6 tuny), jak ve videu slyšíme, nýbrž v závislosti na verzi okolo tří tisíc liber, tedy 1 360 kg.
Víc než o nástavce, které byly očividně vyrobeny z poměrně tlustých ocelových dílů, je v tomto případě třeba mít starost o mechanické komponenty podvozku a pohonného ústrojí Hondy.
Nástavce s velkými koly jsou podstatně těžší než původní kola a tím, že je styčná plocha pneumatiky o tolik dál od zavěšení kola, působí na zavěšení způsobem a silou, na kterou nebylo konstruováno. Dlouhou životnost tedy takováto konstrukce nemůže vykázat. V tomto konkrétním případě to nicméně byla převodovka, která odešla do věčných lovišť jako první.
Zobrazit příspěvek na InstagramuPříspěvek sdílený Kyler Manning (@bug_bmx), Led 28, 2019 v 4:49 PST
Vypadá to komicky, pánové se jistě skvěle bavili. Asi ale nemusíme dodávat, abyste nic takového doma nezkoušeli. Accord sice zvládá lehký terén lépe než v sériovém stavu, jak ukazuje video, ale takováto úprava zcela jistě není legální pro provoz na silnicích - všimněte si, že vůz nemá registrační značky, a že s ním vynálezci jezdí v podstatě jen po dvorku.