Článek
Honda popsala prototyp jako vozidlo s „výrobním záměrem“, což naznačuje, že brzy dojde i na sériový vůz. Půjde o velmi opožděného nástupce ikonického kupé vyráběného ve třech generacích kontinuálně v letech 1978 až 2001.
Čtvrtým vydáním je opět elegantní dvoudveřové kupé, na dnešní dobu vcelku klasicky tvarovaný vůz. Zejména z bočního pohledu novinka připomíná své předchůdce.
Honda zatím neukazuje interiér a celkově je velmi skoupá na slovo. O konceptu je v této fázi známo jen velmi málo, automobilka jej popisuje jako sportovní model, který přinese „radost z jízdy“ s tím, že pokračuje ve vývoji modelu.
Vůz používá hybridní pohon, opět blíže nespecifikovaný. Nabízí se však použití hybridní jednotky v novém accordu, která je založena na dvoulitrovém zážehovém čtyřválci s elektrifikací a má kombinovaný výkon 206 koní.