Článek
Stejně jako první generace je nová Acura Integra čtyřdveřovým liftbackem. Stojí na platformě nového civicu, respektive dynamičtější verze Si.
Různé designové prvky odkazují na minulé generace. Novinka má jméno vyražené pod světlometem na straně řidiče a zadním světlem na straně spolujezdce, zatímco barva Indy Yellow Pearl je také poctou podobně laděné žluté Phoenix, která byla nabízena u staré Integry Type R z devadesátých let.
Příští Honda Civic Type-R se ukázala v maskování
Mnoho detailů o sériové verzi je v tuto chvíli nejasných, včetně toho, zda se bude prodávat mimo USA. Nadšence ale potěší staromilská, poctivá sportovní technika. Novinka je vybavena manuální šestistupňovou převodovkou a samosvorným diferenciálem na přední nápravě. 19palcová kola ukrývají výkonné brzdy Brembo.
K pohonu slouží patnáctistovka VTEC o neupřesněném výkonu. Zmiňovaný Civic Si však nabídne 205 koňských sil, což lze očekávat i v tomto případě.
Integra se bude vyrábět v Marysville v Ohiu, kde pomůže zaplnit místo po ukončení zdejší výroby supersportu NSX.
Honda Integra byla uvedena na trh v roce 1985 jako sportovní kupé založené na modelu Civic. Původně se jednalo o jeden ze dvou modelů, které byly označeny jako Acura, když Honda uvedla tuto značku v USA. Čtvrtá generace integry, která byla v USA označena jako Acura RSX, se přestala vyrábět v roce 2006.