Článek
Honda se sice zatím nešíří přesnými údaji, co se například exteriérových rozměrů týče, ale mezigenerační změna stylu je patrná na první pohled.
Předchozí generace nabízená od roku 2013 byla divočejší, novinka sází na minimalismus. Svažující se střecha ji rovněž řadí blíže takzvaným SUV-kupé.
Automobilka slibuje, že díky chytrému uspořádání hybridního ústrojí si HR-V zachovalo „špičkovou prostornost interiéru svého předchůdce zajišťující maximální pohodlí pro čtyři dospělé cestující”. Slouží k tomu i zachování takzvaných Magic Seats, tedy zadních sedadel, která lze sklopit do vertikální polohy tak, že vznikne oddělené místo pro náklad.
Uvnitř je podobně jako zvenčí na pohled „uklizeno”. Dominuje displej infotainmentu trčící z palubní desky. Ventilace má nabídnout specifické proudění vzduchu v interiéru, které má poskytovat clonu čerstvého vzduchu individuálně pro každého pasažéra.
Test Hondy Jazz: Městský přeborník
Stejně jako modely Jazz či CR-V po faceliftu nabídne nové HR-V hybridní ústrojí se zkratkou E:HEV, to vše kvůli vizi elektrifikace evropského portfolia do roku 2022. Ani o pohonu není automobilka zatím konkrétnější, mělo by se však jednat o full-hybrid.
Přesněji o kombinaci zážehového čtyřválce o objemu 1,5 litru a elektromotoru. Spalovací motor přitom slouží především jako generátor proudu.
Na evropské trhy se novinka dostane závěrem roku 2021, již nyní však Honda spouští registraci zájemců o předprodej.