Článek
Vůz CR-V Hybrid Racer nazývá Honda „laboratoří“, která má karoserii SUV přehozenou přes trubkový podvozek.
Elektrifikovaná verze 2,2litrového zážehového motoru V6 s dvojitým přeplňováním využívá superkondenzátory k ukládání elektřiny.
Motor běží na obnovitelná paliva a generuje zhruba 800 koní. Než bude jeho vývoj dokončen a zvýšen na plných 2,4 litru, které umožňují nová pravidla americké formulové série Indycar, pravděpodobně se zvýší na maximum 900 koní.
Přední odpružení si půjčuje od Hondy NSX GT3, zatímco zadní odpružení je převzato ze současného jednomístného vozu indycaru.
Od řady řemenů je karoserie celá původní CR-V, ale byla seříznuta, aby byl umožněn přístup k motoru. Dveře byly rozpůleny a opatřeny motýlovými panty ve stylu Lamborghini.
Agresivní vzhled doplňuje zadní spoiler a křiklavé červeno-modré zbarvení se sponzory týmu Honda Indycar.
CR-V Hybrid Racer bude mít svou veřejnou premiéru 3. března na zahájení sezony Indycar na Floridě.