Článek
Honda CR-V e:FCEV je osazena jedním vpředu umístěným elektromotorem, který nabízí nejvyšší výkon 130 kW, 176 k, a 311 Nm točivého momentu. Energii pro jeho pohon primárně vyrábí vodíkový palivový článek, přičemž vodík je uložen v nádržích s kapacitou 4,3 kilogramu. Dojezd na vodík by se měl pohybovat až kolem 600 kilometrů.
Kromě toho je vůz vybaven i baterií s externím nabíjením a kapacitou 17,7 kWh, která by měla dojezd zvýšit o dalších 60 kilometrů. Vůz tak kombinuje výhody vodíkového pohonu, který díky rychlému doplnění zkrátí delší cesty, zatímco nabíjení baterie umožní auto pohodlně nabít (na kratší cesty) například doma či v kanceláři.
Vůz navíc podporuje technologii obousměrného nabíjení, díky čemuž lze využít baterii pro nabíjení jiného elektrického příslušenství. Například malých domácích spotřebičů při kempování.
Technologii palivových článků společnost Honda vyvíjí ve spolupráci s americkou automobilkou GM, výroba nového modelu by pak měla probíhat v závodě automobilky Honda ve státě Ohio. Vůz bude dostupný v USA, zejména v Kalifornii, a v Japonsku. O dostupnosti na starém kontinentu se automobilka nezmiňuje.
Se zástavbou sofistikovaného pohonného ústrojí došlo také k úpravám na podvozku, který si musí poradit s vyšší hmotností ve srovnání s hybridní a spalovací Hondou CR-V. Model dostal také přepracovaný přední nárazník, upravené nasávací otvory a označení e:FCEV. Nabíjecí zásuvka je na předním blatníku, ventil pro doplnění vodíku na zadním blatníku.
Kabina nabídne standardně vysokou výbavu Touring, včetně 10,2“ digitálního přístrojového štítu a 9“ displeje infotainmentu. Nechybí bezdrátová mobilní konektivita, bezdrátová nabíječka, dvouzónová klimatizace, audiosystém Bose s 12 reproduktory nebo řada bezpečnostních a asistenčních systémů.