Článek
Cadillac CT5-V Blackwing je s kompresorovým osmiválcem LT4 o objemu 6,2 litru už tak dost silným autem - nabídne 677 koní a 893 newtonmetrů, což stačí ke zrychlení na 60 mph (97 km/h) za 3,5 sekundy. Podle texaského úpravce Hennessey to však bylo málo, a tak připravil sadu H1000.
Její součástí jsou lepší ventily, zdvihátka, nerezové výfukové svody, větší chladiče a vyleštění kanálů v hlavách válců, a samozřejmě větší kompresor a také nový řídící software. Výsledkem je 1013 koní a 1309 newtonmetrů, což stačí ke zrychlení na 60 mph za 2,5 sekundy a čtvrtmílový sprint za 10,1 sekundy. O nejvyšší rychlosti tuner uvádí jen to, že je vyšší než 330 km/h u standardního provedení.
Úpravce také zveřejnil data z měření na motorové brzdě. Ta ukázala 852,76 koně a 1037,45 newtonmetru na zadních kolech. Budeme-li uvažovat standardní 15% ztrátu v pohonném ústrojí, znamená to, že motor nastrojený příslušenstvím, jako je alternátor či kompresor klimatizace, sám dává 1003 koní a 1220 Nm.
„Tenhle čtyřdveřový cadillac je nejrychlejším výhradně spalovacím sedanem na světě. Je to vzácná špička v segmentu, který do konce této dekády zmizí,“ komentuje svůj výtvor John Hennessey, zakladatel firmy.