Článek
„U GT-R chceme udržet příznivou cenu a dlouhé životní cykly nám k tomu pomáhají,” řekl v rozhovoru pro Roadshow Hiroshi Tamura, produktový specialista Nissanu.
GT-R během let prošlo několika modernizacemi, ovšem žádná nebyla natolik nákladná, aby se GT-R nemohlo oprostit od své image levnějšího supersportu, který svými dynamickými schopnostmi trápí dvakrát dražší vozy.
Jak natočit GT-R Nismo v plném tempu? Nissan upravil druhé GT-R
Podle Tamury je dlouhověkost základem strategie u GT-R, a to už tradičně. „Základní platforma se příliš neměnila,” odkazuje na minimální změny mezi předchozími generacemi R32 a R34, které se vyráběly od roku 1989 až do roku 2002.
Na současnou generaci jste v kontextu dnešní nabídky na trhu možná zapomněli, avšak stále zůstává v nabídce. Podle webové stránky českého zastoupení stojí aktuální modernizace od 2 687 000 korun. Před dvěma lety dostala výrazně jiný interiér, ovšem i přes několikátou verzi předního nárazníku a zvýšení výkonu přeplňovaného šestiválce z původních 550 na 570 až 600 koní verze Nismo, je to pořád ten stejný supersport.
Test Nissanu GT-R 2017: Godzilla verze 1.7
Přezdívá se mu obdivně Godzilla ale také trochu hanlivě Playstation. Obojí odkazuje na drtivou trakci a zapojení chytrého softwaru pohonu všech kol. Budoucnost je ve hvězdách, pokud se dočkáme příští generace, možná promluví i elektrifikace. U digitálního supersportu, kterým GT-R R35 bylo od svého uvedení, se to tak nějak očekává.