Článek
Nový model ponese označení T.33 S, na rozdíl od modelu T.50 S však nepůjde o čistě okruhový model. Ačkoliv bude určen k častějšímu prohánění na okruhových tratích, stále bude moci legálně na silnice. Přesto se očekává, že už na první pohled zaujme výraznými aerodynamickými doplňky.
Murray v rozhovoru pro Autocar prozradil, že novinka bude důraznější a koncentrovanější, nabídne lepší aerodynamiku a také přepracované naladění podvozku. Odmítl však komentovat možné snižování hmotnosti, která je už u standardního modelu jen lehce přes tunu.
Srdcem vozu zřejmě zůstane 3,9litrový motor V12 vyvinutý specialisty z Cosworth, spekuluje se však o možnosti zvýšení jeho výkonu přes 600 koní. Také nejvyšší otáčky by mohly stoupnout nad 11 100 otáček za minutu.
Model T.33 S doplní sériový model T.33 kupé a otevřený T.33 Spider, automobilka přitom v minulosti přislíbila, že řada T.33 vznikne pouze v počtu 100 kusů, aby si udržela své výjimečné raritní postavení.
Je tedy možné, že verze S vznikne v počtu několika málo kusů s extrémní cenou přes 2 miliony liber (cca 60,8 milionu korun). Výroba modelu T.33 je přitom plánována až do roku 2028.