Hlavní obsah

Goodyear Eagle F1 Asymetric: pro nejsilnější

Vysokovýkonné pneumatiky mají se silnými motory leckdy problémy. Přenos síly na vozovku a udržení vozu na silnici, i když má řidič pocit, že je profesionálním závodníkem, je leckdy až příliš obtížné. Nově představená pneumatika Goodyear Eagle F1 Asymetric by měla několik problémů vyřešit.

Článek

Její hlavní předností je totiž systém nazvaný Active Cornergrip Technology.

Když vozidlo projíždí zatáčkou, působí na stopu pneumatiky velké množství síly. Rozložení váhy automobilu se přemísťuje k vnějšímu rameni pneumatiky a přilnavost na vnější části běhounu se zvyšuje, zatímco přilnavost na vnitřní části pneumatiky se naopak snižuje. "Active Cornergrip Technology" zvyšuje kontakt pneumatiky s vozovkou na vnitřní straně. Pneumatika snižuje deflekce běhounu při zatáčení, a tlak se tak rovnoměrněji rozkládá po celé kontaktní ploše a následně zajišťuje větší přilnavost.

Goodyear Eagle F1 Asymetric. Foto: Goodyear

Výkon automobilu navíc bude lépe přenesen na silnici, protože materiál pneumatiky má blíž ke speciálním kouskům určeným pro závody. Samozřejmostí je pak i kvalitní odvod vody, snížený hluk valení apod.

Pneumatika Goodyear Eagle F1 Asymmetric je dostupná ve 24 rozměrech, od 17palcových do 20palcových a od série 50 do série 25. Téměř celý sortiment je vyráběn ve verzi extra load, což znamená, že je možné je použít na většinu vysoce výkonných vozů současnosti.

Související témata:

Výběr článků

Načítám