Článek
Jak to vypadá, i Korejci se naučili dělat pěkná auta. Tedy naučili je to Evropané. Vždyť za tímto autem stojí Peter Schreyer, bývalý šéfdesignér Audi (už poznáváte masku?) a v současnosti hlavní persona v designcentru Hyundai-Kia a dnes i Genesis, a jeho spolupracovník Luc Donckerwolke (dříve také koncern VW), šéf designu Hyundai a Genesis.
Oba se shodně o vozu vyjadřují jako o autě, které má nabídnout lidem „halo“ efekt. Tedy ten údiv, překvapení, nadšení,… prostě to, co dosud značce Genesis jednoznačně chybí.
Auto bude postupně upravováno do sériové podoby, takže pravděpodobně nedostane spoustu zajímavých věcí, které má. Třeba extrémně velký středový tunel nebo jednadvacetipalcový displej se zobrazením 4K od LG, který nahrazuje všechny přístroje, to se asi do výroby jen tak nedostane.
Ale zajímavá je i otázka motorů. V USA se spekuluje nad vidlicovým šestiválcem, který byl nedávno představen jako pohonná jednotka nové generace. Ta má objem 3,3 litru. Ovšem musíme si uvědomit, že Genesis má také v záloze vidlicový osmiválec o objemu pět litrů, takže hodně zajímavý kousek s možností postavení proti BMW M3. A pak je tu hybrid – dvoulitrový benzínový čtyřválec s elektromotorem a výkonem 180 kW (245 koní).