Článek
Nabídka motorizací má tři položky, celkem jde o šest různých modifikací. Kromě dieselového agregátu jsou všechny motory tříválcové.
Základem je 1,1litrový motor o výkonu 70, respektive 85 koní (52 a 63 kW). Nabídku benzínových motorů doplňuje přeplňovaný litrový tříválec EcoBoost o výkonu 100, 125 nebo až 140 koní (74, 92 a 103 kW). Jediným vznětovým motorem je 1,5 TDCi o výkonu 88 kW (120 k).
Nejluxusnější verze Vignale je zvenku rozeznatelná díky hliníkovým rámečkům mlhových světel, několika chromovaným detailům a specifické mřížce chladiče s trojúhelníkovými prvky. Standardem jsou osmnáctipalcová kola.
Výbava verze Vignale vychází z provedení Titanium, dále nabízí polokožené čalounění, automatickou klimatizaci, tempomat, zadní parkovací senzory, audiosystém s 8“ dotykovým displejem nebo bezklíčový vstup do vozu a startování.
Luxusní i sportovně střižená verze
Cena za vignale je hodně vysoká a atakuje pořizovací ceny u automobilů o třídu výš. S motorem 1.0 EcoBoost o výkonu 92 kW startuje třídveřové provedení Fiesty Vignale na 444 tisících, vrcholná (103 kW) varianta začíná na částce 459 tisíc korun.
Pro oba výše zmíněné motory lze pořídit i sportovněji střiženou sadu ST-Line (od 400 tisíc). Tato varianta zahrnuje výraznější čelní masku s černými detaily, specifické nárazníky, zadní difuzor a střešní spojler.
Naopak úplně nejlevnější verze stojí 305 tisíc v třídveřovém provedení, praktičtější „pětidvířko“ je o 17 tisíc korun dražší. Zákazník dostane v rámci sériové výbavy manuální klimatizaci, šest airbagů, přední elektricky ovládaná okna, 16palcová ocelová kola, palubní počítač a multimediální systém s monochromatickým displejem (4,2 palce) a šesti reproduktory.
Jako první model značky Ford dostala fiesta systém detekce chodců, který dokáže předejít srážce i v noci; nový aktivní parkovací asistent s automatickým brzděním zabrání drobným kolizím při automatickém parkování.
Ford u vozů objednaných do konce září nabízí sedmiletou záruku, respektive záruku na 200 000 ujetých kilometrů.