Článek
Design zachovává dlouhou kapotu a krátký „zadek“. Vzhled je evolucí bezmála padesátileté historie mustangu, díky protáhlým úzkým světlům (namísto původních kulatých) ale auto zepředu působí moderně a od předchozích verzí je jasně rozpoznatelné.
Dynamické siluetě napomáhá sklon předního a koneckonců i zadního okna. Zadní světla jsou nově s trojrozměrným designem.
Pro lepší ovladatelnost je vzadu nové nezávislé zavěšení podvozku, vpředu jsou upravené vzpěry McPherson. V nabídce pro všechny motory jsou manuální i automatické převodovky.
Čtyřválec, V6 i V8
Na výběr jsou tři motory. O pohon zadních kol se stará buď osmiválec o objemu 5,0 l, výkonu 425 k (313 kW) a 529 Nm. V nabídce je i 3,7litrový šestiválec, který zatím pro evropský trh nebyl potvrzen. Tento agregát nabídne 300 koní (223 kW) a 365 Nm.
Třetí, respektive druhou volbou je nový motor EcoBoost o objemu 2,3 l. Jde o čtyřválec, který se ale pod kapotou amerického sporťáku neobjevuje poprvé – měla jej druhá (1974-1978) i třetí generace (1979-1993).
Zpátky ke generaci šesté. Čtyřválec s přeplňováním turbodmychadlem nabídne zajímavých 309 koňských sil (227 kW). Motor dosahuje nejvyššího točivého momentu 407 Nm. Jízdní výkony ani spotřebu zatím Ford neprozradil u žádného z motorů.
Neznámou je zatím rovněž prodejní cena.