Článek
Ford se rozhodl, že podpoří prodeje svého již dlouho nejprodávanějšího užitkového vozu a vezme v potaz připomínky svých zákazníků. Tak například v nabídce chyběla verze, která by byla určená na dálkové jízdy, tedy s velkou nádrží. Ford tak vytvořil speciální větší nádrž o objemu 108 l.
Pak jsou tady také zákazníci, kterým je současná motorová paleta příliš úzká a především v horní části si žádali něco lepšího. Do nabídky tak skočí pětiválec o objemu 3,2 l s výkonem 147 kW, jehož točivý moment dosahuje pěkných 470 N.m.
Třetí úprava směřuje k velkoobjemovým přepravcům. Někteří z nich jistě uvítají zvýšenou nosnost přední (1850 kg) i zadní nápravy (3300 kg). K úpravě pružení bylo nutné také změnit brzdy a vyztužit i nosníky.
Ford ale také na autosalonu ukázal model Transit v konceptu SportVan. Tenhle vůz by na první pohled mohl být následovníkem okruhového transitu, postaveném na podvozku formule. Jenže už bližší ohledání ukáže, že zdání klame. Tohle nejsou formulové pneumatiky, světlá výška je klasická a změny jsou jen na náraznících, laku a ráfcích. Ani motor nebyl upraven, takže o voze můžeme říct - nuda.