Článek
Ačkoli Ford mezi výhody plug-in hybridního rangeru počítá především lepší schopnosti při vysokém zatížení a tahání přívěsů, nepochybně jde i o snížení emisní zátěže modelu a další přidané funkce.
Díky kombinaci zážehového motoru o objemu 2,3 l s elektromotorem a trakčním akumulátorem o kapacitě 14,4 kWh nabídne tato verze vyšší točivý moment než jakýkoli jiný ranger. Přesné hodnoty výkonu a točivého momentu si ale Ford zatím nechává pro sebe.
Vůz umožní jízdu v čistě elektrickém režimu, přičemž cílová hodnota dojezdu na jedno nabití má přesáhnout 45 kilometrů. Schopnost jízdy na elektrický pohon podle Fordu otevírá nové možnosti pro majitele firem v rostoucím počtu měst s nízkoemisními zónami.
Hodnota nejvyšší dovolené hmotnosti brzděného přívěsu byla pro Ranger Plug-In Hybrid stanovena na 3500 kg – tedy stejně jako u ostatních verzí.
Ranger Plug-in Hybrid přinese také palubní zdroj Pro Power Onboard, který umožňuje například na staveništi nebo odlehlém tábořišti napájet elektrické nářadí a spotřebiče s vysokým odběrem. Zásuvky jsou zabudované v nákladovém prostoru i v kabině. Generátory tak nejsou potřeba a na korbě zůstane více místa pro ostatní nářadí a vybavení.
Vozu nechybí samozřejmě ani pohon všech kol, přepínatelné jízdní režimy či moderní asistenční a bezpečnostní funkce.