Článek
Model pro Severní Ameriku byl přizpůsoben požadavkům zaoceánské klientely. Mimo jiné to znamená, že postrádá dieselový motor i manuální převodovku. K pohonu slouží výhradně zážehový čtyřválcový agregát Duratec 2,0 l o výkonu 138 k v 6500 otáčkách. Agregát je spřažený s pouze čtyřstupňovou samočinnou převodovkou.
Severoamerický model přichází s několika funkčními i designovými inovacemi. Vzhled vozu má jiný přední nárazník s mřížkou lichoběžníkového tvaru, nové přední světlomety a zadní sdružené svítilny. K nejdůležitějším změnám v interiéru patří odlišná sedadla a palubní deska. Některé z těchto modifikací se podle Fordu objeví také na budoucích evropských provedeních modelu Transit Connect.
Transit Connect pro Severní Ameriku se bude vyrábět v montážním závodě Ford Otosan poblíž tureckého Kocaeli, kde se již montuje stávající modelová řada Transit, respektive Tourneo Connect.
Ford na autosalonu v Chicagu zároveň oznámil, že plánuje rozšířit nabídku v Severní Americe o Transit Connect s bateriovým pohonem. Automobilka na projektu spolupracuje s britskou společností Smith Electric Vehicles. Takto modifikovaný Transit Connect bude podle amerických prodejců Ford k dostání od roku 2010.