Hlavní obsah

Ford Kuga zlevnil, v ceníku se to ale nedozvíte

Ford Kuga razantně zlevnil a i nejlépe vybavený plug-in hybrid pořídíte bez příplatků pod milion korun. Jenže tyto informace musíte hledat. Přinášíme všechny ceny přehledně.

Foto: Ford

Nový Ford Kuga

Článek

Podle původního ceníku nového Fordu Kuga si zájemci o nejsilnější plug-in hybridní variantu museli připravit bezmála milion korun. To od nynějška neplatí - plug-in hybrid klesl s cenou pod 870 tisíc a benzínový základ šel pod 600 tisíc.

Základní výbava Trend, se kterou dostanete výhradně 120k benzínový tříválec EcoBoost a stejně výkonný dieselový čtyřválec EcoBlue, se začala prodávat od 1. dubna letošního roku, a to za „akční” cenu 599 900 korun. Tato „akce” však nemá omezenou platnost, takže může fungovat mnoho měsíců.

Foto: Ford

Plug-in hybrid by měl mít emise 29 g CO2/km.

Zajímavé je to, že tyto ceny jsou podstatně nižší, než uváděl ceník vloni na podzim. Tehdy měl základní 1,5 EcoBoost začínat na 734 900 korunách a základní 1,5 EcoBlue ještě o 20 tisíc výš. A také to, že tyto ceny se z oficiálního ceníku na českém webu automobilky nedozvíte, je třeba otevřít konfigurátor. Ford je novinářům sdělil na prezentaci.

Oproti původním nejméně 994 900 korunám také podstatně zlevnil plug-in hybrid, který je s 225k nejvýkonnější možností a s 2,5l benzínovým čtyřválcem má také nejobjemnější spalovací motor. Pořídíte ho od 869 tisíc korun a pod milion stojí dokonce i v nejluxusnější výbavě Vignale - 989 900 korun.

Foto: Ford

Nová Kuga umí nabídnout i digitální přístrojový štít.

Zbytek zůstává stále stejný - základem nabídky je pohon přední nápravy a dvoulitrový turbodiesel EcoBlue o 190 koních je k mání s pohonem všech kol. Čtyřkolka bude v nabídce i v tzv. full-hybridní verzi, která ale přibude do nabídky až koncem letošního roku.

K 2,5l atmosférickému benzínovému motoru, pracujícímu v Atkinsonově cyklu, přidává Kuga HEV elektromotor a 1,1kWh akumulátor v podlaze na pravé straně vozu. Kombinovaný výkon systému je 200 koní a předpoklad kombinované spotřeby paliva je 5,6 l/100 km.

Foto: Ford

Nový Ford Kuga

Kuga PHEV má stejný motor, ale se silnějším elektromotorem i větší baterií - 14,4 kWh. To znamená, že dle měřicí normy WLTP ujede čistě na elektřinu 56 kilometrů. Pokud budete často nabíjet baterii, má být průměrná spotřeba 1,4 l/100 km. Pokud nabíjet nebudete, dá se podle Fordu očekávat průměr 6,5 litru, obojí dle normy WLTP.

Kompletní ceník Fordu Kuga
SpecifikaceCena
výbava Trend
1,5 EcoBoost 120 k 6M/T599 900 Kč
1,5 EcoBlue 120 k 6M/T599 900 Kč
výbava Titanium
1,5 EcoBoost 150 k 6M/T679 900 Kč
1,5 EcoBlue 120 k 6M/T / 8A/T659 900/709 900 Kč
2,0 EcoBlue mHEV 150 k 6M/T719 900 Kč
2,5 Duratec PHEV 225 k CVT869 900 Kč
výbava Titanium X
1,5 EcoBoost 150 k 6M/T689 900 Kč
1,5 EcoBlue 120 k 6M/T / 8A/T669 900/719 9000 Kč
2,0 EcoBlue mHEV 150 k 6M/T729 900 Kč
2,0 EcoBlue AWD 190 k 6M/T839 900 Kč
2,5 Duratec PHEV 225 k CVT879 900 Kč
výbava ST-Line
1,5 EcoBoost 150 k 6M/T699 900 Kč
1,5 EcoBlue 120 k 6M/T / 8A/T679 900/729 900 Kč
2,0 EcoBlue mHEV 150 k 6M/T739 900 Kč
2,0 EcoBlue AWD 190 k 6M/T849 900 Kč
2,5 Duratec PHEV 225 k CVT889 900 Kč
výbava ST-Line X
1,5 EcoBoost 150 k 6M/T709 900 Kč
1,5 EcoBlue 120 k 6M/T / 8A/T689 900/739 900 Kč
2,0 EcoBlue mHEV 150 k 6M/T749 900 Kč
2,0 EcoBlue AWD 190 k 6M/T859 900 Kč
2,5 Duratec PHEV 225 k CVT899 900 Kč
výbava Vignale
2,0 EcoBlue AWD 190 k 6M/T949 900 Kč
2,5 Duratec PHEV 225 k CVT989 900 Kč

Související články

Ford vyrábí nemocniční oděvy z airbagů

Americká automobilka Ford se během koronavirové krize čím dál více mění na improvizovaného dodavatele zdravotnických pomůcek. Krom masek či respirátorů se ve...

Výběr článků

Načítám