Článek
Podle původního ceníku nového Fordu Kuga si zájemci o nejsilnější plug-in hybridní variantu museli připravit bezmála milion korun. To od nynějška neplatí - plug-in hybrid klesl s cenou pod 870 tisíc a benzínový základ šel pod 600 tisíc.
Základní výbava Trend, se kterou dostanete výhradně 120k benzínový tříválec EcoBoost a stejně výkonný dieselový čtyřválec EcoBlue, se začala prodávat od 1. dubna letošního roku, a to za „akční” cenu 599 900 korun. Tato „akce” však nemá omezenou platnost, takže může fungovat mnoho měsíců.
Zajímavé je to, že tyto ceny jsou podstatně nižší, než uváděl ceník vloni na podzim. Tehdy měl základní 1,5 EcoBoost začínat na 734 900 korunách a základní 1,5 EcoBlue ještě o 20 tisíc výš. A také to, že tyto ceny se z oficiálního ceníku na českém webu automobilky nedozvíte, je třeba otevřít konfigurátor. Ford je novinářům sdělil na prezentaci.
Oproti původním nejméně 994 900 korunám také podstatně zlevnil plug-in hybrid, který je s 225k nejvýkonnější možností a s 2,5l benzínovým čtyřválcem má také nejobjemnější spalovací motor. Pořídíte ho od 869 tisíc korun a pod milion stojí dokonce i v nejluxusnější výbavě Vignale - 989 900 korun.
Zbytek zůstává stále stejný - základem nabídky je pohon přední nápravy a dvoulitrový turbodiesel EcoBlue o 190 koních je k mání s pohonem všech kol. Čtyřkolka bude v nabídce i v tzv. full-hybridní verzi, která ale přibude do nabídky až koncem letošního roku.
K 2,5l atmosférickému benzínovému motoru, pracujícímu v Atkinsonově cyklu, přidává Kuga HEV elektromotor a 1,1kWh akumulátor v podlaze na pravé straně vozu. Kombinovaný výkon systému je 200 koní a předpoklad kombinované spotřeby paliva je 5,6 l/100 km.
Kuga PHEV má stejný motor, ale se silnějším elektromotorem i větší baterií - 14,4 kWh. To znamená, že dle měřicí normy WLTP ujede čistě na elektřinu 56 kilometrů. Pokud budete často nabíjet baterii, má být průměrná spotřeba 1,4 l/100 km. Pokud nabíjet nebudete, dá se podle Fordu očekávat průměr 6,5 litru, obojí dle normy WLTP.
Kompletní ceník Fordu Kuga | |
---|---|
Specifikace | Cena |
výbava Trend | |
1,5 EcoBoost 120 k 6M/T | 599 900 Kč |
1,5 EcoBlue 120 k 6M/T | 599 900 Kč |
výbava Titanium | |
1,5 EcoBoost 150 k 6M/T | 679 900 Kč |
1,5 EcoBlue 120 k 6M/T / 8A/T | 659 900/709 900 Kč |
2,0 EcoBlue mHEV 150 k 6M/T | 719 900 Kč |
2,5 Duratec PHEV 225 k CVT | 869 900 Kč |
výbava Titanium X | |
1,5 EcoBoost 150 k 6M/T | 689 900 Kč |
1,5 EcoBlue 120 k 6M/T / 8A/T | 669 900/719 9000 Kč |
2,0 EcoBlue mHEV 150 k 6M/T | 729 900 Kč |
2,0 EcoBlue AWD 190 k 6M/T | 839 900 Kč |
2,5 Duratec PHEV 225 k CVT | 879 900 Kč |
výbava ST-Line | |
1,5 EcoBoost 150 k 6M/T | 699 900 Kč |
1,5 EcoBlue 120 k 6M/T / 8A/T | 679 900/729 900 Kč |
2,0 EcoBlue mHEV 150 k 6M/T | 739 900 Kč |
2,0 EcoBlue AWD 190 k 6M/T | 849 900 Kč |
2,5 Duratec PHEV 225 k CVT | 889 900 Kč |
výbava ST-Line X | |
1,5 EcoBoost 150 k 6M/T | 709 900 Kč |
1,5 EcoBlue 120 k 6M/T / 8A/T | 689 900/739 900 Kč |
2,0 EcoBlue mHEV 150 k 6M/T | 749 900 Kč |
2,0 EcoBlue AWD 190 k 6M/T | 859 900 Kč |
2,5 Duratec PHEV 225 k CVT | 899 900 Kč |
výbava Vignale | |
2,0 EcoBlue AWD 190 k 6M/T | 949 900 Kč |
2,5 Duratec PHEV 225 k CVT | 989 900 Kč |