Článek
Přes internet vybere Ford koncem jara 100 zákazníků, kteří dostanou možnost dlouhodobě vyzkoušet tento malý vůz ještě předtím, než se v USA začne oficiálně prodávat. Na rozdíl od ostatních předprodejních kampaní, je tato jiná v tom, že využívá internetových sociálních sítí typu Facebook, FlickR nebo YouTube, prostřednictvím nichž se Ford pokusí zapojit do diskuse o nové Fiestě širokou veřejnost. Cílem je zmapování požadavků amerického trhu v segmentu malých osobních vozů.
Stovka pětidvéřových Fiest rezervovaná pro tuto kampaň je montována v německém závodu, kde se vyrábí i evropský model. Vozy určené pro USA jsou osazeny benzinovým motorem 1,6 Ti-VCT s výkonem 120 koní (88 kW).
:. Ford Fiesta (2008) v evropské verzifoto: Novinky/maž
Nová Fiesta se bude vyrábět v továrnách v Německu, Španělsku, Thajsku a Číně, a prodávat se bude téměř po celém světě. Po oficiálním zahájení prodejů v USA v roce 2010 se model Fiesta bude vyrábět také v závodě v mexickém Cuautitlánu.