Článek
Čistě elektrický závodní pick-up, se kterým si chce Ford dojet pro další rekord na Pikes Peak, má pod kapotou tři elektromotory, podobně jako loňská dodávka SuperVan 4.2, jejíž rekord by měl pick-up překonat. Šestifázové motory STARD UHP slibují kombinovaný výkon přes 1400 koní a napájeny by měly být speciální vysokovýkonnou baterií s Lithium-Polymerovými NMC články.
Karoserie, která se sériovým vozem nesdílí téměř nic, prošla speciální úpravou zaměřenou na aerodynamiku a chlazení. Vpředu vidíme třídílný spoiler, optimální chlazení zajišťují ventilační otvory místo světel a i v kapotě a blatnících, a speciální jsou i prahy společně s vystouplými blatníky.
Dohromady s gigantickým zadním přítlačným křídlem a robustním difuzorem by tak měl pick-up generovat přítlak 2722 kilogramů při rychlosti 241 km/h.
Vůz je také vybaven kovanými hořčíkovými koly, obutými do závodních pneumatik Pirelli P-Zero, za kterými se ukrývají karbon-keramické brzdy. Unikátní je rovněž systém odpružení nebo karbonový kokpit se závodní sedačkou a řadou displejů.
Za volant unikátního stroje usedne Romain Dumas, veterán závodu na vrchol Pikes Peak, který už si na trati dlouhé lehce přes 20 kilometrů připsal několik rekordů. S Fordem F-150 Lightning SuperTruck chce podle svých slov posouvat limity schopností elektromobilů na této náročné trati.