Článek
Verze Turbo se od běžné „pětistovky“ odlišuje větším předním nárazníkem, zadním difuzorem a malým střešním spoilerem. Turbo dostane také sportovní koncovku výfuku. Uvnitř nechybí sportovní sedačky (fotografie zatím není k dispozici).
O pohon se stará turbodmychadlem přeplňovaná čtyřválcová čtrnáctistovka s výkonem 137 koní a 203 Nm točivého momentu. To je na tak malé auto velmi slušná porce výkonu, třebaže verze 500 Abarth SS má koní 160.
Fiat u verze Turbo zatím neuvedl časy zrychlení na 100 km/h a nejvyšší rychlost, podle tiskové zprávy nabídne tento model nicneříkající „rychlou akceleraci a vysokou maximální rychlost“.
Převodovka je výhradně manuální a má pět rychlostních stupňů. Řízení má přepracovaný posilovač, jiné (silnější) jsou brzdy a sportovnější je i nastavení tlumičů.
V USA cena začíná (v přepočtu) na 400 tisících korunách, prodávat se začne na podzim. Zda se Fiat 500 Turbo bude prodávat v Evropě, zatím není jisté.