Článek
Nové ostré Ferrari bude mít pod kapotou nejnovější verzi atmosférického motoru V12, který bude produkovat 830 koňských sil, což z něj dělá nejvýkonnější spalovací motor pro silniční vůz, který kdy Ferrari nabídlo. Ba co víc, motor je takový unikát, že může v klidu točit i 9500 ot./min.
Jedinečné Ferrari Omologata se inspiruje v minulosti

Omezená edice má oproti běžnému modelu 812 Superfast motor V12 silně upravený novými komponenty, jiné je časování ventilů či výfukový systém. Vylepšení se dočkal i podvozek, který má nabídnout lepší ovladatelnost a větší vzrušení za volantem. Vůz je vybaven nezávislým řízením všech čtyř kol.
Jedním z nejvýraznějších rysů limitované edice je bezesporu nově tvarovaná karoserie, na které Ferrari pracovalo v aerodynamickém tunelu i v mnoha počítačových simulátorech. Cílem bylo u auta maximalizovat přítlak, i proto má vůz nový přívod vzduchu, velký zadní difuzor, nastavitelné koncovky výfuku i zvláštní design zadních kol.
Ferrari chystá několik SUV, Purosangue má otevřít nový segment

Podle všeho se nešetřilo ani na superlehkých materiálech, takže by auto mělo být i lehčí než běžné verze. Oficiální čísla nicméně zatím zveřejněna nebyla.
Kompletní pohled na novou a bezesporu vzrušující limitovanou edici přinese premiéra vozu 5. května. Ferrari si pro zákazníky připravilo řadu překvapení a mimo jiné i lehce přepracovaný interiér, který ale z velké části převzal většinu prvků z běžné 812 Superfast.