Článek
„Technologie baterií zatím není tam, kde by měla být,“ řekl Camilleri ve čtvrtek novinářům v továrně Ferrari ve městě Maranello nedaleko Bologně.
„Stále se potýkáme s problémy, co se týče autonomie a rychlosti nabíjení,“ dodal jednoznačně. Automobilka se podle Camilleriho zatím spolehne na hybridní auta. Svůj první hybridní vůz SF 90 Stradale firma představila letos a do roku 2022 chce dosáhnout toho, aby se hybridní vozy podílely na celkovém prodeji aut značky Ferrari z 60 procent.
Jednorožec jde do dražby. Tohle ferrari je jediné na světě

Skupina zvažuje i další alternativní technologie, například vodíkový pohon či pohon na biopaliva, řekl Camilleri. Jeden milník ale přeci jen Italové zanedlouho pokoří. V plánu je první SUV v historii značky. S pracovním názvem Purosangue by mělo dorazit v roce 2021.