Článek
Ferrari, stejně jako řada dalších špičkových automobilek, svým stálým zákazníkům nabízí možnost nechat si postavit auto přesně podle svých představ, bez velkého ohledu na to, co značka běžně nabízí. Samozřejmě si za to nechá patřičně zaplatit – tak moc, že se cenu veřejnost většinou vůbec nedozví.
Elegantní stříbrný fastback s názvem BR20 je nejnovějším takovým výtvorem maranellské automobilky, postaven je na základech modelu GTC4Lusso. Z něj má pohonné ústrojí, což znamená 6,3l vidlicový dvanáctiválec o výkonu 690 koní bez jakéhokoliv přeplňování a unikátní pohon všech kol s druhou převodovkou na přední straně motoru, skrz niž jsou v určitých situacích poháněna přední kola.
Změn na voze ovšem nebylo málo. Karoserie je kompletně nová a nejvíc to je vidět na zádi vozu. Z interiéru zmizely zadní sedačky, takže střecha může klesat pozvolna a delší dobu. Na zádi také našly místo kanály pro vedení vzduchu a nový spoiler.
Vpředu jsou nová světla, širší maska a příčný karbonový díl na jejím horním konci, který decentně odkazuje na ostatní produkty divize Ferrari pro jedinečné stavby. Nová jsou také kola, jsou klasická stříbrná o průměru 20 palců.
Křiklavosti zbavený zevnějšek ladí s interiérem, kde byste také hledali výstřelky marně – všude je tmavohnědá kůže, karbon a dubové dřevo. Místo zadních sedaček vidíme plochu pro uložení zavazadel, což znamená víc prostoru pro náklad, kdyby třeba nový majitel s vozem chtěl vyrazit napříč Evropou na dovolenou.
Stejně jako Ferrari nezveřejnilo, kolik zákazník za vůz zaplatil, nesdělilo samozřejmě, ani odkud pochází, natož jeho identitu. Uvedlo pouze, že byl součástí procesu vývoje vozu.