Článek
Vůz, který bude určen výhradně pro Japonsko, stojí na základu Ferrari 488 Spider. Používá stejný podvozek, sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku i přeplňovaný osmiválec o objemu 5,9 l (507 kW/690 k). Ovšem karoserii udělala divize Ferrari Special Projects, která má na starosti speciální unikátní zakázky od zákazníků. Tahle ale na rozdíl od standardních jednokusovek bude mít kusů deset.
Na designu auta fantasticky rezonuje fascinace vozy 80. a 90. let a také japonským designem této dekády. Karoserie je vlastně kompletně z uhlíkových vláken a všechno na ní je unikátní. Stejně tak i kola budou nabídnuta pouze k J50, stejně tak i třívrstvý červený odstín karoserie. Ovšem ten se může změnit podle přání zákazníka.
Interiér už celkem dost připomíná 488 Spider, ale má také několik změn. Krásné je černé obšití s červenými linkami. Vše samozřejmě v kůži a alcantaře.
Jak už bývá zvykem, tohle auto není na volný prodej. Je pravděpodobné, že ještě před uveřejněním těchto informací a fotografií, bylo osloveno deset věrných zákazníků z Japonska, kteří se rozjeli do Itálie na dovolenou, kde jim byl model prezentován a oni si auto předplatili. Takže je jasné, že cena auta se nezveřejňuje.