Článek
Vzhled auta se hodně přibližuje modelům 812 Superfast nebo GTC4Lusso; auto je dlouhé 4,6 metru, široké 1,9 metru a vysoké 1,3 metru a jeho rozložení hmotnosti je velmi dobré – 46 % vpředu a 54 % vzadu. Pevná skládací střecha se samočinně složí za 20 sekund.
Pod kapotou je vidlicový osmiválec o objemu 3,9 litru s výkonem 441 kW. Točivý moment má 760 Nm. Zdánlivě se nic moc nezměnilo, ale opak je pravda. Tenhle agregát dostal nové prakticky všechny nejdůležitější části – písty, ojnice, hlavu válců… Z 0 na 100 km/h zrychlí auto za 3,5 sekundy a maximální rychlost je 320 km/h.
Prodejní cenu zatím Italové neuvedli, v rámci světové premiéry na frankfurtském autosalonu ale PR oddělení vydalo pěkné jízdní video, na kterém uslyšíte sytý zvuk osmiválce a uvidíte i občasné ustřelení zádě na horské serpentině, což je věc v dnešních produktových videích nevídaná.